Tuesday, May 16, 2006

So Monotonous...

Sejak ptg smlm, aku rasa semacam jerr... Mcm bosan semacam, tetiba aku rasa life aku so monotonous lately.. Walaupun memang sentiasa dipenuhi dgn aktiviti2 (baik yg wajib ataupun sunat), aku perasann.. aku dah lama tak buat bende2 yg aku suka dan merelaxkan...

Dan aku perasan jugak, salah satu penyumbang kpd perasaan ni adalah dgn ketiadaan Ahsuez & Acikzz.. Diorang tgh bercuti di Perth skarang ni.. Aku dah lama tak jumpa diorang, even before they left.. Masing2 sibuk, x sempat... Aku rasa mcm dah byk cerita diorang yg aku tak tau.. Mcm tu jugak dgn cerita aku, mungkin byk jgk yg derang tak tau... Best nye klau dpt ikut derang, kan? I miss you, gals!! :)

Aku rasa bosann.. Dgn faktor keje & sikap boss yg tak menentu.. Dgn cita2 aku yg blm terlaksana.. Dgn ketiadaan org2 yg aku perlukan (ye lah, semua ada komitmen masing2).. Dgn pelbagai ketidakpastian.. Dgn perasaan2 yg tak best...

Skrg ni weekend aku selalu dipenuhi dgn aktiviti baru bersama kelompok manusia yg berlainan segmen nyer.. OK jugak, at least aku kenal kwn2 baru & byk tahu bende yg baru.. Cuma kdg2 ada bende yg tak kena di mata aku tentang diorang ni.. Tapi, tak pe.. tu peribadi diorang yg tak perlu aku ambik port sgt.. Yg penting, aku kena maintain sikap aku yg boleh masuk ngan saper2 jerr.. But, bila terlibat dgn aktiviti mcm ni, kdg2 tu aku terpaksa mengorbankan sesuatu tanpa aku sedari..quality time wth family & masa utk diri sendiri..

At times aku terfikir:"aku ni mcm tak de kawan plakk".. Aku selalu rasa mcm ni bila balik kerja.. Sedih plak rasa kdg2 tu..

Aku nak plan sesuatu utk meng"happy"kan diri...

1 Comments:

At 4:56 PM, Anonymous Anonymous said...

heh.. nik.. don't worry.. we're back!!! biler free? jom lunch sama jom. kita gossip gossip together.. mmuahssss~!!!

 

Post a Comment

<< Home