Thursday, June 01, 2006

:)

Sejak akhir2 ni makin banyak plak dapat jemputan kawen dr member2.. Bleh kata hampir setiap hari, ada je yg datang.. Aku tumpang gembira utk diorang ni..

Last weekend, dua2 hari aku dipenuhi kenduri kawen member sekolah.. Rasa mcm tak caya jer, kawan2 yg sesame membesar sekali dah jadik bini org.. Kawin pun dgn sesama kawan kita jugak plak tuh.. Ye lah, satu lagi fasa kehidupan yg harus ditempuhi semua.. Tahniah lah ye, kawan2... Semoga korang terus bahagia hingga ke akhir hayat bersama pasangan masing2.. :) *

Dah lama tak cuti... Esok aku akan cuti, adelah 4 hari utk aku berehat2 di rumah.. Sementelah aku nak ke Tg Malim, cadang nak singgah ke Kalumpang Resort.. (www.kalumpang.com.my) Nampak mcm orait je utk dijadikan port melepak weekend nih.. Bleh la try.. Tak sabar plak rasanya.. :)

* dan semoga aku juga turut bahagia, Insya Allah..

3 Comments:

At 3:29 PM, Anonymous Anonymous said...

bebeh, amacam percutian di Kalumpang Resort? sure best kan..? aku dah ke sana dgn family dan husband aku sehari selepas kitaorng bergelar raja sehari..heheh..waktu aku tgh berendah kat sungai tu ade sorang pakcik tegur " baru kawin ke dik?" sebab tgk inai kat tangan dgn kaki merah menyala..ehhehe.apepun, moga percutian ko best2 ajer..~

 
At 8:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Kau bile pulak nik? Jemput la aku nanti ek...

-bzz-malas nak login

 
At 12:09 AM, Blogger einze said...

Sabarlah Bzz... Aku nak tunggu ko ON dulu.. hehhe :D

 

Post a Comment

<< Home