Monday, July 31, 2006

Aral yg banyak

** Petikan sebahagian drpd email aku kpd kengkawan2. Kejadian berlaku Khamis 27/7/06. Cuba tengok kul bape aku sent email tu:

From: "Aku"
Sent: 28 July 2006 01:45
To: "Ahsuez"; "Hyunck";"Wani"
Subject: Macam2.. - Saje nak cerita2..
Importance: Low

Kengkawan,

Saja nak share ngn korang.. Ari ni aku rasa mcm sungguh workaholic (betul ke aku eja nih?) sekali... X penah plak aku gini...

Dah la ari ni sehari aku kena gi workshop, tetiba dah petang giler nak balik dpt assignment urgent from org Product. (x tau la salah org product ke salah boss aku yg bagi lambat).. Derang nak launch produk baru, suh kitorang decide harga yg patut.. Pastu nak esok bagi.. ingat senang nak buta2 decide gitu jerr.. Tadi aku kuar ofis dekat kul 11.. Sampai umah dh kul 12...

Ni siap sambung buat kat umah plak (sbb dah muak tgk benda tu, aku email la korang jap ni).. Ngantuk sungguh... Aku rasa nak dtg ofis lambat la esok.. So aku kena siapkan jugak and email bos aku mlm ni jugak.. Biar dia tau sket aku terpaksa stay up wat keje last minute nih.. And andainya ditakdirkan aku dtg lambat or x dtg terus (hahah) at least aku dah hantar kat dia..
Gila aaa kalau selalu gini.. Padanlah nama unit baru aku ni "Dynamic Pricing"... :( Dynamic sangat la tu, konon..

Cerita lagi satu yg mungkin akn meng"affect" penyertaan aku dlm futsal esok, huhu..
(yang ni aku x leh cerita kerana terdapat unsur2 sensitiviti di sini..)

OK la, korang... aku nak sambung keje.. Ngantuk giller nih..
Korang misti baca email ni pagi2 esok kan?? "Happy Working.."

Bye,

** aku yg x sure lagi kewujudannya di ofis esok**


Manusia hanya merancang, Allah jua yg menentukan..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home